HSV "ons Genoegen" Giesbeek helpt VVV " Last Hope" aan (tijdelijk) onderkomen!

Dinsdag, 19 maart 2013

HSV "Ons Genoegen" Giesbeek helpt VVV " Last Hope" aan (tijdelijk) onderkomen....

Zoals de meesten wellicht gelezen hebben is er 19 februari jl. brand geweest in het clubgebouw van HSV De Graskarper in Duiven en is een lid van
VVV “Last Hope” ernstig gewond geraakt. Het gaat gelukkig alweer beter met hem.
Het clubgebouw is zwaar beschadigd en zal maandenlang niet meer bruikbaar zijn. Aangezien VVV “Last Hope” elke twee weken op dinsdagavonden activiteiten heeft gepland (kunstvliegen binden, de Algemene Ledenvergadering, sprekeravonden, e.d.) heeft de vereniging een tijdelijke alternatieve ruimte nodig. Hiervoor zijn wij benadert door de secretaris van Vliegvisvereniging “Last Hope”. Wij hebben als vereniging gemeend dat wij deze mensen moesten helpen en hebben met dit verzoek dan ook ingestemd.

Dinsdag 5 maart was de eerste bijeenkomst in het clubgebouw van “ Ons Genoegen” (Zie de foto’ s).
Tot eind juni 2013 hoopt VVV " Last Hope" hier gebruik van te kunnen maken. Daarna verwachten zij weer op hun “ oude vertrouwde stek” terug te keren.

Voor meer foto zie fotalbum