Clubgebouw

Het club gebouw van Hengelsport vereniging “Ons genoegen” is gelegen aan de Landaansestraat 6b te Giesbeek en is te bereiken onder telefoonnummer: 0313-795088.

Hieronder vindt u verschillende routebeschrijvingen:

Vanuit de richting van Utrecht
U neemt de A12 richting Oberhausen. U neemt de afrit 27 (Westervoort).
Blijft de borden Westervoort volgen. U rijdt nu over de IJssel. Neem de eerst volgende afrit(27)
Aan het einde van de afrit gaat u bij de stoplichten rechtsaf richting Giesbeek (Rivierweg).
Bij de eerste rotonde gaat u rechtdoor. Tweede rotonde gaat u ook rechtdoor. De derde rotonde gaat u bij de 3e afslag rechtsaf (Uitmeentsestraat)
U rijdt nu Giesbeek binnen. Neem vervolgens de tweede afslag rechts (Landaansestraat) aan het einde van deze straat vindt u het clubgebouw.

Vanuit de richting Zevenaar
U neemt de A12 richting Utrecht. U neemt de afrit 27 (Westervoort). Aan het einde van de afrit gaat u bij de stoplichten rechtsaf richting Giesbeek (Rivierweg)
Bij de eerste rotonde gaat u rechtdoor. Tweede rotonde gaat u ook rechtdoor. De derde rotonde gaat u rechtsaf (Uitmeentsestraat)

Grotere kaart weergeven