VVV 'Last Hope'

Maandag, 12 november 2018

Om de twee weken, op de dinsdagavond (de even weken) vanaf 20.00 uur, organiseert VVV Last Hope bindavonden. Er wordt les gegeven in het binden van kunstvliegjes, dan binden gevorderde leden hun eigen vliegjes, wordt er gepraat over vakanties, er worden stekken uitgewisseld en plannen gesmeed voor vistrips.

Een paar maal per jaar zijn er lezingen of thema avonden, dan komen er landelijk bekende vliegvissers vertellen over Nederlandse en buitenlandse vliegvislocaties of ze komen vliegbindtechnieken demonstreren.

VVV last Hope organiseert ook buitenactiviteiten, in oktober en mei zijn er vliegvisdagen in de achterhoek op rietvoorn en serpeling, in de winter zijn er snoekdagen met hotdogs, snert of bruine bonensoep. Op een werpdag kun je leren werpen met de vliegenhengel. Het clubseizoen word geopend met een barbecue en een visdag op een fraaie locatie.

Leden van VVV Last Hope trekken er samen ook vaak op uit, naar de Gelderse beken, havens aan de randmeren, rivieren in Denemarken, Oostenrijk en Duitsland.

Een paar maal per jaar is er een prachtig en zeer interessant clubblad, de Last Hope Messenger.

Om maximaal profijt te hebben van de activiteiten van VVV Last Hope, om deel te nemen aan de activiteiten van VVV Last Hope, en om abonnee te worden van het clubblad, de “Last Hope Messenger”, is het lidmaatschap van Last Hope dus het overwegen waard.
Leden van Hengelsportvereniging Ons Genoegen Giesbeek, zijnde niet Last Hope leden, zijn altijd welkom geplande lezingen bij te wonen.
Informatie over geplande lezingen staat op de internetsite van Last Hope: www.lasthope.nl en worden aangekondigd op facebook en in de nieuwsbrief.

Ben je geïnteresseerd, wil je meer weten over vliegvissen, loop dan eens binnen op een clubavond, bezoek de website; www.lasthope.nl of de facebookpagina.
Secretaris VVV Last Hope, André Kersten, Kerkstraat 80 6996AJ Drempt. Tel. 0614925256
a.kersten80@gmail.com