Uitslag 4e onderlinge

Maandag, 16 april 2018

Hieronder de uitslag van de vierde onderlinge.

Punten

B. Vesterink

G. v. Wessel

R. Schutte

G. Hilferink

J. Jansen

C. Rewinkel

A.      Bruins

B. Cornelissen

P. Elderman

H. Schlotter

B. Heuskes

R. Wilpshaar

T. v/d Peppel

M. v/d Peppel

A. Matser

naw

Afgelopen zondag ging het nieuwe wedstrijdseizoen officieel van start met de eerste onderlinge wedstrijd op de Valeplas van Giesbeek. Tijdens de afgelopen winterserie werd er al verscheidene malen gevist op dit stuk met wat tegenvallende resultaten.

Voor de competitie 2017 hebben zich 16 personen aangemeld  en voor deze wedstrijd waren er 13 man aanwezig

Gezien dat de mooie weersomstandigheden op de wedstrijddag waren de verwachtingen dan ook dat erg hoog gespannen , na afloop bleek het een taai potje te worden.

Om 9 uur werd er afgetrapt en werden de stekken voorzichtig aangevoerd. De meeste personen kozen ervoor om te gaan vissen tussen de 30 en 60 meter.

Barry Huuskes en Bart Vesterink kwamen het beste uit de startblokken en wisten  in het eerste twee uur verschillende voorns te landen.

Later in de wedstrijd toen in de temperatuur steeds aangenamer werd werden her en der wat meer vissen gevangen.

Na de wedstrijd had een groot gedeelte van de deelnemers de weg naar het clubgebouw gevonden, waar de uitslag bekend werd gemaakt. De biertjes en balletjes liet men zich goed smaken en zo werd de dag gezellig en in stijl afgesloten.