Giesbeek-Griethausen

Zondag, 8 mei 2016

Zondag 8-5-16 Giesbeek-Griethausen

Op 8 mei jl. stond de ontmoeting tussen Giesbeek- Griethausen weer op de wedstrijdkalender.
’s Morgens vroeg moest een ons rond de klok melden bij het clubgebouw van HSV “Ons Genoegen”.

Onder genot van een bakkie koffie even weer kennis maken met elkaar. Vervolgens vond de loting plaats en kon een ieder zich begeven naar het wedstrijd parcour.
In totaal deden er dit jaar 23 vissers mee welke na een paar uurtjes vissen nog geen enkel visje hadden gevangen.

Echter wist onze jongste deelnemer Glenn Rewinkel als enigste vis gevangen van ruim 1 kilo wat betekende dat de wisselbeker weer terug ging naar Giesbeek.

Na wedstrijd werden we hartelijk ontvangen door Klaas, Nel en Jannie in het clubgebouw waar een heerlijk buffet voor ons klaar stond.

Via deze weg wilde de wedstrijdcommissie Klaas, Nel, Jannie, Albert, Hans en Chris hartelijk bedanken voor hun inzet wat resulteerde in een geslaagde dag.

Foto's van de geslaagde dag zijn terug te vinden via deze link

Wedstrijdcommissie