Uitslag eerste onderlinge

Vrijdag, 18 maart 2016

Afgelopen zondag ging het nieuwe wedstrijdseizoen officieel van start...

Afgelopen zondag ging het nieuwe wedstrijdseizoen officieel van start met de eeste onderlinge wedstrijd op de Valeplas van Giesbeek. Tijdens de afgelopen winterserie werd er al verscheidene malen gevist met soms mooie resultaten tot gevolg.

Er hadden zich 14 personen aangemeld voor deze wedstrijd, die netjes werden verdeeld over twee vakken van 7.

Gezien dat de weersomstandigheden ongewijzigd waren op de wedstrijddag waren de verwachtingen dan ook dat het een taai potje zou worden en één of meerdere bonusvissen wel eens de winst zouden kunnen betekenen. Om 9 uur werd er afgetrapt en werden de stekken voorzichtig aangevoerd. De meeste personen kozen ervoor om te gaan vissen tussen de 30 en 60 meter.

In het even vak was Gerard Hilferink die uit de startblokken schoten door in het eerste twee uur verschillende voorns wist te landen. De rest kon alleen maar kijken en ook in de andere vak bleef het akelig rustig. Toen in de late ochtend de zon doorkwam en de temperatuur wat aangenamer werd werden her en der wat vissen gevangen.

In het even vak wisten twee man vis te vangen en in het oneven vak maar één persoon de rest had het nakijken.

Na de wedstrijd had een groot gedeelte van de deelnemers de weg naar het clubgebouw gevonden, waar de uitslag bekend werd gemaakt. De biertjes en balletjes liet men zich goed smaken en zo werd de dag gezellig en in stijl afgesloten.

Hieronder de uitslag van de eerste onderlinge.

Even

Oneven