Gezellige jaarafsluiting HSV “Ons Genoegen”!

Dinsdag, 13 december 2016

Gezellige jaarlijkse feestavond HSV “Ons Genoegen” Giesbeek!

Zaterdagavond 10 december j.l. hield HSV "Ons Genoegen" haar jaarlijkse feestavond.
Het clubgebouw was gezellig bezet. Wedstrijdvissers, recreatievissers en jeugdleden, velen met partner waren deze avond aanwezig.
De avond werd gevuld met diverse ronden bingo en een loterij. Deze werden af en toe onderbroken voor een hapje en een drankje.
Ook werd op deze avond de uitslag bekend gemaakt van de afgelopen competitie.

De prijzentafel voor de loterij zag er ook dit jaar zeer aantrekkelijk uit. Door de diverse sponsoren uit Giesbeek en omstreken waren er vele prijzen beschikbaar gesteld.
De opbrengst van de loterij komt ten goede aan jeugdactiviteiten.

Via deze weg willen wij de sponsoren van harte bedanken, zonder hun bijdrage was deze avond niet zo’n groot succes geworden.

Voor een beeldimpressie van deze zeer geslaagde avond verwijzen wij u naar het tabblad foto’s op de site van HSV "Ons Genoegen" Giesbeek!