Schoonmaakdag groot succes

Donderdag, 17 april 2014

Hengelsportvereniging “Ons Genoegen”Giesbeek maakt Giesbeek een beetje schoner tijdens de “landelijke opschoondag”.

Zaterdag 29 maart heeft hengelsportvereniging“Ons Genoegen” meegedaan aan de “landelijke opschoondag”.

Met acht personen was de deelname iets minder dan vorig jaar, het enthousiasme was er niet minder om. Het weer was daar zeker debet aan.

Rond 08.15 uur hadden de deelnemers zich verzameld in het clubgebouw van “Ons Genoegen”.

Na de koffie en een plak cake werd de ploeg opgedeeld in kleine ploegjes die vervolgens langs de IJssel; op de dijk en andere plaatsen in Giesbeek al het zwerfvuil opruimden.

Landbouwplastic, jerrycans en gedumpte plastic zakken met inhoud was de “buit”.

De twee jongsten van de ploeg Joyce en Lars Schutte waren met vader René meegekomen en hielpen mee tot het eind. Dit was wel een pluim waard.

Half een was er het eindsignaal en trok men met al het verzamelde vuil (twintig grote zakken) richting clubgebouw waar de koffie en broodjes al stonden te wachten.
Iedereen kan met voldoening terugkijken op een geslaagde zwerfvuilactie.

Alvast bedankt namens

Bestuur HSV “Ons Genoegen” Giesbeek