Feestavond HSV "Ons Genoegen"

Zaterdag, 14 december 2013

HSV "Ons Genoegen" hield haar jaarlijkse "feestavond".

Zaterdagavond veertien december j.l. was het weer zover, HSV "Ons Genoegen" hield haar jaarlijkse "feestavond".

De opkomst was bijzonder goed te noemen. Wedstrijdvissers, recreatievissers en jeugdleden, velen met partner waren deze avond aanwezig.

Met zo’n vijfenzeventig in getal was het clubgebouw aan de Landaansestraat in Giesbeek goed bezet.

Het bestuur had dit jaar, op voordracht van leden van de wedstrijdcommissie, gekozen voor een andere opzet.

Dit jaar waren er minder ronden bingo. Hiervoor in de plaats was er een loterij.

De prijzen voor deze loterij zijn door bestuur en wedstrijdcommissie opgehaald bij diverse sponsoren in Giesbeek en omstreken. Via deze weg wilde wij ook de sponsoren harte bedanken, zonder hun was de loterij niet mogelijk.

Hengelsport Tiel uit Tiel

De Hengelsport Reus uit Drempt

Cafetaria Joosje uit Giesbeek

Grutterij Molen de Hoop uit Giesbeek

Ebbers uit Giesbeek

't Olde Schop uit Giesbeek

Berendsen visvoeders uit Maurik

Physique uit Lobith

Tuincentrum Groenrijk uit Zevenaar

't Guppy uit Ede

Wormenkwekerij Spaan uit Lathum

Fam. Arns uit Zevenaar

Holland Baits uit Lathum.

Welkoop Huissen uit Huissen

Klaas Polman uit Velp

Zo’n honderd prijzen waren beschikbaar gesteld voor deze loterij, waarvan de opbrengst ten goede zal komen aan enkele jeugdactiviteiten die in 2014 gestalte zullen krijgen.

Van zakken lokvoer tot leefnet en visparaplu en van tuinfakkels tot waardebonnen voor een etentje in de plaatselijke restaurants. Planten, flessen wijn etc. etc. teveel om op te noemen.

Tussendoor was er tijd om onder het genot van een hapje en een drankje de belevenissen aan de waterkant van afgelopen jaar te delen met medevissers.

Er werd die avond zelfs een echte"donderpaddenkoning"benoemd. De man die tijdens competitiewedstrijden de meeste grondels had gevangen. Hilariteit alom!

Al met al een zeer geslaagde avond waar het bestuur inmiddels al diverse positieve reacties op heeft mogen ontvangen en die op deze manier zeker voor herhaling vatbaar is!

Voor een beeld impressie van deze zeer geslaagde avond verwijzen wij u naar het tabblad foto’s op deze site!