Nog een paar dagen en dan is het zover

Woensdag, 3 juni 2015

Nog een paar dagen en dan is het zover. De start van de jeugdwedstrijden. Alle voorbereidingen zijn in volle gang.

Ben je vijf jaar of ouder en jonger dan 14 jaar, bel telefoonnummer 06 4499 0318 en geef je snel op.
Deelname is gratis. Heb je nog geen visspullen dan wordt daarvoor gezorgd.

Op dinsdag 9 juni 2015 wordt de 1e wedstrijd gevist. Verzamelen 17:45 uur aan de wetering. Er wordt geloot aan de waterkant. Er zal gevist worden van 18:15 tot 20:00 uur.
Tijdens het vissen zal er begeleiding aanwezig zijn en de gevangen vis wordt gemeten.Hieronder vind je de overige datums van de wedstrijden:
  • •16 juni
  • 23 juni
  • •30 juni

We zien jou graag aan de waterkant !!!!!!

De jeugdcommissie
H.S.V. “Ons Genoegen” Giesbeek