Competitie is van start gegaan

Dinsdag, 24 maart 2015

Bijna alle wedstrijdvissers ontwaken zo’n beetje uit hun winterslaap. Met recht bijna, want er zijn natuurlijk altijd enkele die-hards die ook in de wintermaanden hun wedstrijdje nog meepakken.

Alle benodigde materialen die gebruikt moesten worden blinkten weer, want iedereen heeft voldoende tijd gehad om alles weer spic en span te maken. 's Morgens vroeg drupte de vissers binnen en in totaal waren er 16 aanmeldingen voor de competitie.

De sfeer zat er 's ochtend goed en een ieder ging vol goede moet naar de waterkant toe. Na een uurtje vissen waren er maar een paar man wie een visje wisten te vangen. Bij komend dat er een snijdende Oosten wind joeg over het water wat het onaangenaam koud maakte wat de sfeer niet ten goede kwam.

Na vier uur klonk het eindsignaal en konden de weegploegen op pad. R. Schutte wist wedstrijd te winnen met een gewicht van 1.200 gram, gevolgd door B Cornelissen met 1000 gram derde werd P.Fiebig met 800 gram.

Hieronder de volledige uitslag:

Punten

J. Jansen

16

0

De sfeer zat er 's ochtend goed echter en een ieder ging vol goede moet naar de waterkant toe. Na een uurtje vissen waren er maar een paar man wie een visje wisten te vangen. Bij komend dat er een snijdende Oosten wind joeg over het water wat het onaangenaam koud maakte wat de sfeer niet ten goede kwam.

Na vier uur klonk het eindsignaal en konden de weegploegen op pad. R. Schutte wist wedstrijd te winnen met een gewicht van 1.200 gram, gevolgd door B Cornelissen met 100 gram derde werd P.Fiebig met 1.000 gram.