Feestavond 2014

Dinsdag, 23 december 2014

Gezellige jaarlijkse feestavond HSV “Ons Genoegen”!

Zaterdagavond dertien december j.l. hield HSV "Ons Genoegen" haar jaarlijkse feestavond.

We mochten ons ook dit jaar weer verheugen op een goede opkomst waardoor het clubgebouw gezellig bezet was. Wedstrijdvissers, recreatievissers en jeugdleden, velen met partner waren deze avond aanwezig. Aangezien het concept van vorig jaar zulke positieve reacties had opgebracht werd de avond ook dit jaar weer opgesplitst in diverse ronden bingo en loterij. Deze werden af en toe onderbroken voor een hapje en een drankje.

Ook werd op deze avond de uitslag bekend gemaakt van de afgelopen competitie. Hier kwamen tevens de verhalen naar boven van ludieke gebeurtenissen die tijdens de competitie hadden plaatsgevonden. Hilariteit alom! De prijzentafel voor de loterij zag er ook dit jaar zeer aantrekkelijk uit. Ruim honderd prijzen waren door de diverse sponsoren uit Giesbeek en omstreken beschikbaar gesteld. Ook deze keer zal de opbrengst van de loterij ten goede komen aan jeugdactiviteiten.

Via deze weg willen wij de sponsoren van harte bedanken, zonder hun bijdrage was deze avond niet zo’n groot succes geworden.

Voor een beeldimpressie van deze zeer geslaagde avond verwijzen wij u naar het tabblad foto’s op deze site!