Junior vergunning

JeugdVISpas

Voor jeugdleden tot 14 jaar, die willen vissen met twee hengels of op roofvis is er de jeugdVISpas. De mogelijkheden zijn gelijk aan die van de hierboven beschreven VISpas. Als een jeugdlid mee wil doen aan federatieve of landelijke viswedstrijden, dan heeft hij of zij een jeugdVISpas nodig.

Tip aan ouders : Gaat uw zoon of dochter jonger dan 14 jaar er zelf op uit om te vissen. Geef hem of haar dan beslist een jeugdVISpas. Met de jeugdVISpas kan hij of zij alle toegestane vismethodes uitproberen, dus ook het vissen met 2 hengels of op Roofvis en zich zo als visser verder ontwikkelen.

De controle op het bezit van vereiste visdocumenten door speciale bevoegde opsporingsambtenaren wordt steeds intensiever, ook en zeker bij de jeugd. Zorg er daarom voor dat u samen met uw kind niet tegen de lamp loopt. Forse boetes zijn het gevolg voor u en het plezier voor uw kind in het vissen gaat verloren.

Lidmaatschap Junior tot 14 jaar incl: Vispas € 15,00 (nog geen 14 jaar op 1 januari)