Uitslag gescheidenkoppel

Woensdag, 22 april 2015

Op zondag 19 april is de eerste gescheiden koppelwedstrijd van dit jaar gevist op de Rhederlaag en IJssel. In de nacht van zaterdag op zondag heeft het helaas nog weer gevroren. En een dergelijk nachtvorstje heeft gelijk invloed op de vangsten.

Werd er in de dagen voor afgaande aan de wedstrijd nog redelijk vis gevangen, op de dag van de wedstrijd viel het niet mee om vis aan het bijten te krijgen en te houden. Maar ondanks de matige vangsten was de sfeer goed.

Er hadden zich 14 koppels ingeschreven en waren ook allemaal aanwezig. Hieronder de uitslag

Tevens willen we van de gelegenheid gebruik maken om Johan Jansen te bedanken welke de vereniging beschermtassen heeft gegeven voor de nieuwe weegschalen.

G. Rewinkel / C. Rewinkel

P. Evers / J Schuurman